Kun astuu Auton ja tien museoon Mobiliaan, astuu ajoneuvojen historian kiehtovaan maailmaan. Ympäri vuoden auki…
Kun asiakkaasta pidetään hyvää huolta
Asiakaskokemus perustuu pitkäaikaiseen kumppanuuteen ja molemminpuoliseen luottamukseen. Siivouspalvelussa asiakassuhde vaatii jatkuvaa huolenpitoa.
– Tasolaisten toiminta on hyvin asiakaslähtöistä ja asiakkaasta pidetään hyvää huolta, vakuuttaa Sanna Korhonen (Manager Internal Services and Communications). Sanna on työskennellyt Eaton Power Quality Oy:ssä jo yli 8 vuotta ja hänen vastuulleen kuuluvat erilaiset yrityksen ulkoistetut palvelut kuten esimerkiksi siivous- ja ruokailupalvelut.
Siivouskumppanilta vaaditaan laatua
– Oli tärkeää löytää kumppani, joka oppii nopeasti vaarallisessa toimintaympäristössä toimimisen, kertoo Sanna siivouspalveluiden kilpailutuksen tärkeimmästä kriteeristä. Tasolaisten ja Eatonin yhteistyö alkoi vuonna 2008.
– Ennen Tasolaisia haasteena oli muuan muassa yhteyshenkilön vaihtuminen usein sekä tuuraavien siivoojien puutteellinen perehdytys. Nyt pieni ja joustava perheyritys tarjoaa meille luotettavaa ja vakuuttavaa siivouspalvelua juuri meidän tarpeisiimme, iloitsee Sanna.
Sanna on ollut tyytyväinen Tasolaisten kanssa tehtyyn yhteistyöhön. Hänen mukaansa asiakkaan tyytyväisyys syntyy ensisijaisesti siitä, että
1. Palautteeseen reagoidaan välittömästi.
2. Yhteyshenkilö on pysynyt samana koko yhteistyön ajan ja tuntee yrityksen tilat hyvin.
3. Siivoojien vaihtuvuus on ollut suhteellisen pieni
4. Yhteyshenkilö käy usein paikan päällä ja varmistaa kaiken olevan kunnossa niin asiakkaan kuin omien työntekijöidenkin osalta.
Sannan mielestä puhtaus on tärkeää heidän yritykselleen niin työntekijöiden hyvinvoinnin kuin tuotanto- ja muiden tilojen yleisilmeen osalta.
– Tehtaallamme käy paljon vierailijoita, joten paikkojen pitää olla kunnossa, Sanna kertoo. Eatonilla korostuvat lisäksi tuotanto-olosuhteiden mukanaan tuomat työturvallisuuden erityisvaatimukset. Kaikkien tuotantolaitoksessa työskentelevien; myös siivoustyöntekijöiden, on ymmärrettävä turvallisuusmääräysten noudattamisen tärkeys, sanoo Sanna.
Yhteistyötä Tasolaisten kanssa myös kehitetään jatkuvasti.
– Rakensimme yhdessä erikoissiivouksista erillisen vuosikalenterin. Kalenterin avulla ikkunoiden ja lattioiden pesut tulevat nyt säännöllisesti hoidettua, kertoo Sanna toimivasta yhteistyöstä yritysten välillä.
Erinomainen asiakaskokemus syntyy laadukkaista ja hyvistä yhteisistä kokemuksista ja aktiivisesta toiminnan kehittämisestä asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Hyvän yhteistyön ja asiakastyytyväisyyden perusta rakentuu, kun asiakkaasta pidetään hyvää huolta – päivittäin.
This Post Has One Comment
Comments are closed.
[…] saaneet ihailtavaa palautetta tarkkuudestaan. Tasolaisilla on aina menty ja mennään edelleen asiakkaan tyytyväisyys ja laatu edellä. Näistä emme […]